Yeni bir shell hazırlıyorum

Siyanur , Siyanur5x ve Anjiyo Bypass shellerden sonra uzunca bir süre birdaha shell hazırlamak ile ilgilenmedim ve hiçbirzamanda piyasada bulunan herhangi bir shell ile tüm işlerimi halledemedim , mutlaka 4-5 tane shelli bir sunucuya yüklemek gerekiyordu. Yabancıların oluşturduğu sheller’de hernekadar birçok tools olsada , lazım olabilecek şeyler bulunmuyordu.

 

Bende 3 shell hazırladıkdan sonra bunların tecrübesiyle birlikte yeni bir shell hazırlamaya karar verdim ! aslında yeni shell’e başlayalı uzun zaman oldu ancak aralar vererek devam ediyorum. bu yüzden yavaş ilerliyor .

 

Çok yakında bu shell ile ilgili çok daha detay vereceğim. Ancak ipucu verecek olursak , şuanda piyasada en popüler sheller ile yarışabilecek düzeyde olacak.

Bir Cevap Yazın

